cDMS - servis i prodaja vozila

cDMS - servis i prodaja vozila
  • Podrška svim poslovnim funkcijama prodaje vozila i usluga
  • Jednostavno korišćenje i bogata funkcionalnost
  • Usklađeno rešenje sa principalima nekih najpoznatijih brendova motornih vozila
Servis, usluge & rezervni delovi

Servis, usluge & rezervni delovi

  • Vođenje servisne radionice i prodaja rezervnih delova
  • Dodatni moduli: Evidencija radnog vremena, Terminsko planiranje servisa
Prodaja vozila

Prodaja vozila

  • Veleprodaja i maloprodaja vozila
  • Prodaja polovnih vozila
  • Integracija sa principalima/proizvođaćima
Opšte prednosti rešenja

Opšte prednosti rešenja

Sveobuhvatno poslovno rešenje za vođenje servisnog poslovanja, prodaje vozila i rezervnih delova

  • Bogata paleta funkcionalnosti za podršku vašim poslovnim procesima - sve u oviru najbolje poslovne prakse 
  • Potpun pregled poslovanja vašeg preduzeća, efikasnost servisnog odelenja (programski modul Evidencija radnog vremena za analizu vremena, potrošenog na određenu servisnu aktivnost i upoređivanje sa propisanom normom) i zadovoljstvo klijenata (programski modul Terminsko planiranje servisa, omogućava pregledno i jednostavno planiranje servisne radionice i potrebnih resursa)
Paleta programskih modula

Paleta programskih modula

  • SMP - servis sa maloprodajom: programsko rešenje za vođenje servisnog poslovanja i maloprodaja rezervnih delova.
  • PNV - prodaja novih vozila: programsko rešenje za vođenje veleprodaje i maloprodaje novih vozila.
  • PRV - Prodaja polovnih vozila: programsko rešenje za preduzeća koja se bave i prodajom polovnih vozila.

cDMS omogućava integraciju sa proizvođaćima (principali) i tako garantuje optimizaciju i pojednostavljenje poslovnih procesa. Zato možete svoju energiju da usmerite na praćenje događaja na tržištu i na svoje kupce, na sopstveno zadovoljstvo i zadovoljstvo vaših kupaca.

Brojne funkcionalnosti

Brojne funkcionalnosti

Bogate funkcionalnosti osnovnih programskih rešenja cDMS proširite sa brojnim dodatnim funkcionalnostima obezbeđuju optimizaciju poslovanja i veće zadovoljstvo vaših klijenata. 

  • Evidencija radnog vremena: vođenje evidencije potrošenog vremena po radnom nalogu i upoređivanje potrošenog i normiranog vremena, praćenje prisustva i odsustva zaposlenih, a pre svega praćenje njihove efikasnosti u servisnoj radionici.
  • Terminsko planiranje servisa: jednostavan i pregledan uvid u opterećenost i zauzetost vaše radionice, a što je osnova za planiranje posete klijenata i raspoređivanje sopstvenih resursa.
  • Integracijski interfejsi: potpuna kompatibilnost sa svim rešenjima cRCL (npr. Prenos u finansije Navision/BC) ili integracija sa poslovnim sistemima principala (proizvođaća).
  • e-Triage:elektronski popisi i prijem vozila u servis.

Kontakt