LS Central - poslovna rešenja za sve tipove trgovačkih preduzeća, POS sistemi

LS Central - poslovna rešenja za sve tipove trgovačkih preduzeća, POS sistemi
  • Sveukupno rešenje za maloprodaju i e-commerce, potpuno integrisano rešenje sa MS Dynamics 365BC
  • Sve u jednom: prodaja, upravljanje zalihama, cene, promocije, ponude, loyalty program, analitika, računovodstvo, ...
  • Moderna blagajna zasnovana na internet brauzer-u , funkcionalnost za podsticanje prodaje, rad u okruženju bez internet konekcije?
1

LS central je celovit trgovinski sistem, gde možete sve držati pod kontrolom. Tako možete sa jednim sistemom zameniti sve odvojene platforme koje trenutno koristite.

1

Nemate više problema sa komplikovanim integracijama i platformama, koje međusobno ne komuniciraju pravilno. Kažite "ne" nejasnim podacima, nekontrolisanim troškovima i netransparentnim pregledom svojih kupaca.

3

Svi podaci se nalaze na jednom mestu, zato možete u centrali da pratite prodaju, zalihe i produktivnost na svim svojim lokacijama.

Rukovodite preduzećem sa jednim programskim rešenjem

Sveobuhvatno maloprodajno rešenje

Sveobuhvatno maloprodajno rešenje

Niski troškovi posedovanja

Niski troškovi posedovanja

Rešenje u

Rešenje u "clodu"/lokalno/hibrid

Ujedinjena prodaja

Ujedinjena prodaja

Centralizovano upravljanje

Centralizovano upravljanje

Opšte prednosti rešenja

Opšte prednosti rešenja

  • Sveobuhvatno rešenje za maloprodaju, potpuna integracija sa MS Dynamics 365 BC
  • Sve u jednom: prodaja, upravljanje zalihama, cene, promocije, ponude, loyalty program, analitika, računovodstvo, ...
  • Svi podaci o artiklima, kupcima, prodavcima, ponudama i raspodeli POS-a na jednom mestu
  • Potpuna kontrola i optimizacija zaliha, replenishment ...
  • Vidljivost zalihe u svim prodajnim kanalima, jednostavan pregled zalihe po maloprodajnim objektima i magacinima
  • Moguća kupovina u samom maloprodajnom objektu, preko web-a ili aplikacije
  • Artikal se može poslati, preuzeti u istoj ili odabranoj trgovini ili magacinu
  • Primereno za sve vrste i tipove prodaje
  • Mogučnost instalacije na lokalu ilu u "cloud-u", mogučnost kupovine ili najma programske opreme

 

Prodajni proces

Prodajni proces

  • Upravljanje artiklima:
    • Centralno upravljanje artiklima, cenama, ponudama i akcijama za sve prodajne kanale
    • Dodeljivanje dimenzija, boja, veličina i stilova za svaki proizvod, za lakše do-naručivanje varijanti
    • Centralno kreiranje promocija za sve prodajne lokacije ili pojedinačne lokacije
    • Omogućuje uvoz artikala i organiziovanje hierarhije
    • Pregled životnog ciklusa artikla, profitabilnost, zaliha, istorija cena ...
  • Upravljanje zalihama:
    • Potpun pregled nad kompletnom zalihom preduzeća
    • Optimalno upravljanje zalihama sa ručnim ili automatskim "Replenishment" alatima
    • Pregled nad trajanjem zaliha, informacija o "under-stock" i "over-stock" artiklima, istorija zaliha
    • Planiranje zaliha po poslovnicama, izvođenje popisa i preuzimanje ili prenos artikla i preko mobilnih uređaja
  • Upravljanje osobljem (zaposlenima):
    • Planiranje i podela spiska osoblja, nadzor i odobravanje radnog vremena i jasan pregled nad podelom, troškovima i proračunskim zahtevima
  • Izveštaji:
    • Pregled ključnih finansijskih podataka u realnom vremenu
    • Integrisani alat za izveštavanje i analitiku uz dodatnu BI funkcionalnost za detalniji pregled poslovnih podataka
Blagajna – POS

Blagajna – POS

  • Proširena blagjna (POS) i prodajni asistent, omogućuju pogled u zalihu i detalje o artiklima
  • Personalizovana usluga, predlozi za kupovinu i mogućnost naručivanja artikala na blagajni
  • Rad ePOS/mPOS na stacionarnim i mobilnim uređajima (POS terminalima, kompjuterima, tabletima i mobilnim uređajima)
  • Mogućnosti za prodavce: procesiranje plaćanja, savetovanje kupaca na osnovu informacija o artiklu i upravljanje kritičnim funkcijama back office sistema zaliha
  • Vizualan, podesiv i intuitivan korisnički interfejs za prikaz poređenja  artikala i više informacija za personalizovanr savete kupcima
  • Mogućnost za prodavce: lociranje artikla u drugim trgovinama ili magacinima, ako nije na zalihi u odabranoj poslovnici
  • Prednost za kupce: preuzimanje artikala ili robe u bilo kojoj trgovini u sistemu ili magacinu
  • Centralizovano upravljanje blagajnom u centrali za veći nadzor i pregled
  • Rad na osnovu brauzera, potpuno mobilno rešenje
  • Rad u okruženju bez konekcije ili u hibridnom okruženju
  • Mogučnost unakrsne i dodatne prodaje i informacija blagajniku  o promocijama kao alat za povećanje prodaje
  • Integracija sa POS terminalima i podrška modernim platnim sredstvima (gotovini, karticama, stranim valutama, vaučerima, poklon kuponima...) i unutar jedne kupovine
  • Mogućnost ograničenog pristupa: zaposleni mogu da vide samo to što trebaju, tako smanjujemo mogućnost greški
E-commerce

E-commerce

  • »Out of the Box« integracija sa web trgovinom: Magento, Avensia, DynamicWeb
  • Unificiran sistem preko svih prodajnih kanala: jedinačne informacije o cenama, zalihama i dostupnosti
  • Mogučnost objavljivanja ponuda na društvenim mrežama
  • Loyalty program, personalizovane ponude, kuponi ...
  • "Click and collect": kupci mogu sami da odaberu, gde i kako žele preuzeti proizvod
  • Otvorena arhitektura: omogućava razvoj integracija na odabranog e-commerce ponuđača
  • Predlog proizvoda: uz pomoć mašinskog učenja programska oprema kupcima predlaže proizvode za kupovinu na osnovu želje kupca i njegove prethodne kupovine
  • Korišćenje na različitim uređajima: interaktivni design kupcima omogućava, da koriste željeni uređaj za razgledanje i kupovinu

Kontakt