Kontakti

RCL syst d.o.o.
Gospodar Jovanova 10
11000 Beograd, Srbija
T: +381 11 303 6004
F: +381 11 291 0202
E: info@rcl-group.com

Stručna podrška … na raspolaganju u svakom trenutku

Obezbeđujemo vam podršku – po vašoj meri, standardnu i naručenu – zato, da se biste se vi mogli posvetili vašem poslu i strankama. Održevanje poslovnih informaciinih sistema i podrška je ključ do zadovoljstva vaših korisnika. Svesni smo, da su vaši zahtevi i očekivanja raznovrsni zato vam pored standardnih paketa održavanja nudimo mogućnost prilagođavanja istih u skladu sa vašim potrebama. Sadržaj i održavanje možete prilagoditi u smislu definisanja:

  • odzivnog časa tima za održavanje na intervencijske zahteve,
  • terminskog plana pripravnosti tima za održavanje (redovno radno vreme, dežurna služba, 24/7),
  • sadržaj održavanja i aktivnosti podrške, koje su uključene u međusobni ugovor (savetovanje i konsultacije, razvoj …)
  • segmenti, koji su uključeni u okviru održavanja (programska rešenja, IT infrastruktura, komunikacijska infrastruktura i računarska oprema)

... na svim područjima

Održavanje i podršku nudimo kako za područja poslovnih rešenja (cRCL, Microsoft Business Solutions) tako i za ostala područja IT infrastrukture:

  • održavanje centralnih serverskih sistema (sistemska podrška, kontrola rada, modernizacija sistema)
  • održavanje, administracija i optimizacija baza podataka (MS SQL, Oracle)
  • održavanje računarske opreme (PC radne stanice, POS sistemi, periferne jedinice, štampači)
  • održavanje komunikacionih / terminalskih serverskih sistema (Citrix farme)
  • održavanje i zakup ručnih terminala

Za dodatne informacije stupite u kontakt sa nama.
 

RCL stranke

Za podršku smo dostupni preko